Творчість



Творчість є актуальною потребою дитинства. Створення чогось нового, того що не існувало раніше – це захопливий процес, який стимулює загальний розвиток дитини, є визначним фактором у формуванні особистості. Творчі здібності у дитинстві мають загальний характер, тобто займатися творчістю можуть усі діти, важливо збудити у дитини інтерес до творчості, розсунути рамки їх можливостей.
Діти молодшого шкільного віку знаходяться у сенситивному періоді – тобто процеси розвитку у них здійснюються особливо активно, що важливо для розвитку як загальних (творчих у тому числі), так і спеціальних здібностей. Для успішності впровадження творчих методів у своїй діяльності вчителю потрібно досконало знати вікові та психо-фізіологічні особливості цього віку, зважати на його проблеми і переваги.
Але для успішного їх використання вчителю необхідно зважати на деякі моменти:
· мотиваційний момент (творчій діяльності повинне передувати певне стимулювання);
· необхідна підготовка до творчих завдань, з причини того, що вони базуються на    попередньому досвіді учнів;
· логічність і драматургічна визначеність застосування;
· самостійність виконання;
· можливість застосування на всіх етапах уроку;
Керівником дитячої творчістю є вчитель. Це вимагає від нього не тільки вичерпного оволодінням своїм предметом, знань з педагогіки і психології, але і креативності, артистизму, прагнення до постійного самовдосконалення, самоосвіти. Він повинен володіти методами, прийомами і формами творчої діяльності, яка неодмінна будуватися на засадах гуманного, особистісно-орієнтованої виховання.

Коментарі